Zet je zintuigen aan!
De eerste indruk die je op een potentiële nieuwe klant maakt is van levensbelang en die indruk kun je maar één keer maken. Daarna gaat het er vooral om wat er bij jou in je herinnering is achter gebleven. Was dat nu echt het visitekaartje wat je achter liet? Of jouw website, waar de mogelijke nieuwe klant (of: de prospect) nog eens een en ander op kan nalezen over jouw bedrijf? Of .. zou het de persoonlijke aandacht zijn waarmee jij oprecht in product of dienstverlening van de prospect geïnteresseerd was?
Wat is branding?
- Hoe wil je dat mensen naar jou, je merk en bedrijf kijken? - Wanneer heb je voor het laatst iets aan de uitstraling van je bedrijf gedaan? In woord en in beeld? Past deze nog steeds bij hoe je dit ooit hebt ingezet? - Wil je weten wat branding is en hoe je met een paar kleine ingrepen groots effect kunt bereiken? - Wil je je merk betekenisvol(er) en aantrekkelijk(er) maken?
In 4 stappen geïnspireerd weer verder. Op maandag 23 maart 2020 leer ik je hoe je indruk kunt maken op je doelgroep en je klanten.
Kennis en ervaren
Deze interactieve bijeenkomst merksessie wordt gegeven door Bianca Spierenburg van Studio Polkadot/Visuele Communicatie, waarbij Bianca buiten de gebaande paden een kijkje geeft in de wereld van creatief denken en ondernemen. Tijdens deze avond genieten we van een mini-proeverij, waarbij vinologe Els Groot van Vinaventura vertelt over bijzondere wijnen en smaaksensaties.
Authenticiteit, eenvoud en exclusiviteit vormen de basis voor een meer dan waardevolle avond!
Wil je hierbij zijn? Meld je dan aan via https://www.vrouwenbusyness.nl/events/out-of-the-box-branding/